Back to Question Center
0

Szakértői tanácsadás a Semalt-tól, hogyan védheti meg a WordPress weboldalt a számítógépes bűnöktől

1 answers:

انٹرنیٹ ایک وسیع وسائل ہے جس میں لامحدود صلاحیتیں ہیں. نتیجے کے طور پر، آن لائنپلیٹ فارم کئی متعدد طریقے فراہم کرتا ہے جس کے ذریعہ برانڈز اور تنظیمیں ان کے ناظرین اور لامحدود مارکیٹ سے مل سکتے ہیں.بہت سے کاروباری اداروں کو اپنی ویب سائٹ قائم کرنے اور ان کی مارکیٹنگ کی مہموں کو مضبوط بنانے کے لئے ای کامرس کے نقطہ نظر کا سامنا کرنا پڑتا ہے. وہاں بھی ہیںمتعدد کامیاب بلاگز آن لائن کے ساتھ بہت سے بلاگرز. ای کامرس سائٹس چلنے پر، ان کی حفاظت بہت سے دوسرے کے درمیان ایک عنصر ہےآپ کو غور کرنے کی ضرورت ہے.

جب ہم ویب سائٹ بناتے ہیں، تو ہم سروس کی ترسیل پر توجہ مرکوز کرتے ہیں، گاہکوں کی اطمینان، اورUX اپیل زیادہ تر مارکیٹنگ کی تراکیب جو سائٹس عام طور پر استعمال کرتے ہیں ان میں انجن انجن کی اصلاح (SEO) طریقوں جیسے مطلوبہ الفاظ شامل ہیںتلاش اور لنک. ایک ہیکر ممکنہ طور پر کسی ویب سائٹ کے خلاف ہے تو یہ خیال نہیں ہے کہ زیادہ سے زیادہ لوگوں کے دماغ کو پار کرتی ہے.

جب برتن فورس کے حملوں کو روکنے کے بارے میں سیکھنا، کچھ سیکھنا ضروری ہےتکنیک جو کچھ عام ہیک کو روک سکتے ہیں. سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، Nik Chaykovskiy سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز، آپ کی توجہ عام طور پر کمزوریاں اور ان سے بچنے کے طریقوں پر پیش کرتی ہیں:

  • معلومات رساو.

اس حملے میں غلطی کے پیغامات اور آن لائن فائلوں کے فارم شامل ہیں. ایک ویب سائٹ بنانے پر،نام کھیتوں کو خالی یا خالی بنانے کے لئے ضروری ہے. یہ خصوصیت کسی ہیکر کو قیمتی معلومات سے انکار کر سکتا ہے، جو وہ استعمال کرسکتے ہیںان کے حملوں کو خود بخود دوسرے صورتوں میں، خرابی کے پیغامات صارف کے دوستانہ الفاظ ہونے کی ضرورت ہے. کچھ غلطیوں کو ہیکرز کو ایک خیال دے سکتا ہےنظام کی کمزوری..

  • اکاؤنٹ لاک آؤٹ.

یہ خصوصیت کئی لاگ ان کوششوں کی کوشش کرنے کے بعد اکاؤنٹس کو بند کرنے کے قابل بناتا ہے.کچھ محدود آزمائشیوں کی اجازت دیتے ہوئے ہیکر پر کچھ سیکورٹی فوائد کا شکار صارف کا اکاؤنٹ فراہم کرتا ہے. ایک محفوظ پاس ورڈ استعمال کر سکتا ہےان کی ویب سائٹس کی سیکورٹی کو بڑھانے کے لئے لوگوں کا ایک اہم ذریعہ ہے. کیپچا کوڈ بھی خود کار طریقے سے لاگ ان کو روک سکتے ہیںبٹس سے آ سکتے ہیں. وہ یہ بھی یقینی بناتے ہیں کہ یہ سائٹ کا استعمال کرتے ہوئے ایک حقیقی شخص ہے، نہ روبوٹ.

  • پاس ورڈ پیچیدگی.

خاص طور پر آپ کی ویب سائٹ کے ایڈمن پینل پر ایک محفوظ پاس ورڈ استعمال کرنا ضروری ہے.محفوظ پاس ورڈ آپ کی ویب سائٹ معیاری سادہ حملوں سے روک سکتا ہے. 12345 کی طرح ایک پاس ورڈ غیر محفوظ ہے اور قدرتی حملے کا باعث بن سکتا ہے.پاسور جنریٹرز کو ایک منفرد پاس ورڈ کے ساتھ آنے کے لئے استعمال کرنا ضروری ہے. اپنا پاس ورڈ تبدیل کرنے کے لئے بھی ضروری ہے. تماپنی ویب سائٹ کی حفاظت کو اس طرح سے بڑھا سکتے ہیں.

نتیجہ

بہت سے طریقے موجود ہیں جس کے ذریعے ہیکر ویب سائٹ پر اپنا راستہ تلاش کرسکتے ہیں. میں سے کچھسب سے زیادہ عام طریقوں جس کے ذریعے ہیکرز ایک ویب سائٹ ہیک SQL انجکشن اور کراس سائٹ سکرپٹ میں شامل ہیں. یہ ضروری ہے کہمندرجہ ذیل ہدایات میں موجود ڈیزائن کے طریقوں کے ذریعہ آپ کی ویب سائٹ کی سلامتی کے ساتھ ساتھ آپ کے گاہکوں کی حفاظت کو بڑھانے کے لئے.ویب سائٹ پر حملہ کرنے میں کامیاب ہونے والے ہیکر کا امکان روکنے کے ساتھ آپ ویب سائٹ پر چلنے کی راہ میں اضافہ کرسکتے ہیں.آپ کی ویب سائٹ کے آن لائن استعمال کی حفاظت منتظم کے ہاتھوں میں ہے. ہیکرز قیمتی کسٹمر کی معلومات کو بھی چوری کرسکتے ہیںجیسے کریڈٹ کارڈ. ویب سائٹس کو ڈیزائن کرتے وقت اس پہلو پر غور کرنا ضروری ہے.

November 28, 2017
Szakértői tanácsadás a Semalt-tól, hogyan védheti meg a WordPress weboldalt a számítógépes bűnöktől
Reply